zondag 15 februari 2015

Shoplog Amsterdam



Hoi,
 
Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest.
Ik heb daar een paar spulletjes gekocht
ik laat het aan jullie zien.
 
Als eerste wil ik jullie dit laten zien.
Het is een make-up case van forever 21.
Hij is zwart/wit gestreept met roze rozen.
Het kostte €8,45.
 
Als tweede wil ik jullie dit laten zien.
De Detangler Brush van forever 21.
Hij is paars met roze punt kammen.
Het was €3.
 
Als derde wil ik jullie dit laten zien.
Dit is hema`s highliters.
Het was €2
.
Als vierde wil ik jullie dit laten zien.
Een ketting van de Claire`s een hartje
met een achtje.
Het was €5.
 
Als vijfde wil ik dit laten zien.
Een I Phone 4 hoesje met een Engelse vlag.
Ik heb dit in een souvenirwinkeltje gekocht.  
 


1 opmerking:

Unknown zei

Leukkkk!! Gaan we samen ook nog wat kopen??